Náplň práce:
- Komplexní řešení zákaznických reklamací včetně termínů řešení
- Komunikace s koncovými zákazníky při řešení reklamačních závad
- Koordinace reklamačního řízení v rámci společnosti
- Komunikace s ostatními divizemi společnosti, zejména s Výrobou a Obchodním oddělením
- Zodpovědnost za technické řešení vedoucí k odstranění reklamované závady
- Spolupráce při tvorbě efektivních procesů v oblasti reklamačního řízení
- Koordinace objednávek materiálu nebo výroby potřebného k realizaci reklamace
Očekáváme:
- Praxe na obdobné pozici nebo prokazatelné zkušenosti – technická řešení
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (e-mailová a telefonická komunikace s dodavateli),
- Základní orientace v problematice reklamací
- Dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, interní systém)
- Komunikační schopnosti
- Velmi dobré organizační schopnosti a znalost reklamačních procesů
- Samostatnost, zodpovědnost
- ŘP sk. B – aktivní řidič
- Bydliště v okolí Říčan velkou výhodou
Nabízíme:
- Práce v dynamické, rychle se rozvíjející moderní tuzemské společnosti
- Nadstandartní platové ohodnocení
- Vzdělávání
- Možnost osobního rozvoje
- Rodinná atmosféra, super kolektiv
- Home-office dle individuální domluvy
- Notebook a telefon i pro soukromé účely
Místo výkonu práce: Poděbrady