Reklamační technik

Náplň práce:

  • Komplexní řešení zákaznických reklamací včetně termínů řešení
  • Komunikace s koncovými zákazníky při řešení reklamačních závad
  • Koordinace reklamačního řízení v rámci společnosti
  • Komunikace s ostatními divizemi společnosti, zejména s Výrobou a Obchodním oddělením
  • Zodpovědnost za technické řešení vedoucí k odstranění reklamované závady
  • Spolupráce při tvorbě efektivních procesů v oblasti reklamačního řízení
  • Koordinace objednávek materiálu nebo výroby potřebného k realizaci reklamace

Očekáváme:

  • Praxe na obdobné pozici nebo prokazatelné zkušenosti – technická řešení
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (e-mailová a telefonická komunikace s dodavateli),
  • Základní orientace v problematice reklamací
  • Dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, interní systém)
  • Komunikační schopnosti
  • Velmi dobré organizační schopnosti a znalost reklamačních procesů
  • Samostatnost, zodpovědnost
  • ŘP sk. B – aktivní řidič
  • Bydliště v okolí Říčan velkou výhodou

Nabízíme:

  • Práce v dynamické, rychle se rozvíjející moderní tuzemské společnosti
  • Nadstandartní platové ohodnocení
  • Vzdělávání
  • Možnost osobního rozvoje
  • Rodinná atmosféra, super kolektiv
  • Home-office dle individuální domluvy
  • Notebook a telefon i pro soukromé účely

Místo výkonu práce: Poděbrady

Mám zájem o tuto pozici

    Souhlasím se zpracováním osobních údajů
    Více o zpracování osobních údajů