Administrátor reklamací

ÚČEL PRÁCE:

Účelem této pozice je bezproblémové zajištění chodu reklamačního oddělení včetně profesionální komunikace s koncovými zákazníky a zajištění evidence dokumentů týkající se reklamací.

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Evidence všech reklamací a dodělávek v interních systémech
  • Aktualizace potřebných dat v interních systémech
  • Administrativní podpora Reklamačního technika
  • Efektivní plánování termínů oprav – koordinace montážních skupin, které jsou k dispozici, a to včetně plánování tras s ohledem na efektivitu
  • Úzká spolupráce s oddělením nákupu a přípravy výroby při zajišťování potřebného materiálu
  • Zodpovědnost za dodržování všech termínů souvisejících s průběhem reklamačního řízení
  • Administrativní kompletace každého případu včetně zajišťování kompletní dokumentace (fotodokumentace, předávací protokoly, reklamační listy apod.)
  • Evidence „dodělávek“ v interních systémech a veškerá administrace s dodělávkami spojená
  • Kompletace případů v interním systému/mech
  • Komunikace se zákazníky týkající se reklamací a dodělávek
  • Reporting související reklamačními procesy a dodělávkami.
  • Kvalita a aktuálnost dat v ERP
  • Aktivní spolupráce se všemi dotčenými odděleními na prevenci vzniku reklamací a dodělávek

VŠEOBECNÁ ČÁST:

  • Efektivně využívá všechny svěřené zdroje (finanční, technické, informační, časové i lidské), stará se řádně o svěřené hodnoty.
  • Dodržuje zákonné předpisy v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, požární ochrany, ochrany dat, ochrany svěřených prostředků, ochrany životního prostředí.
  • Dodržuje všeobecně závazné právní předpisy, interní předpisy a doporučené postupy.
  • Podílí se na svém odborném a osobnostním rozvoji v oblastech relevantních náplni pracovního místa za účelem zvýšení efektivity práce, získané poznatky sdílí s kolegy.
  • Svým přístupem ke svěřené práci přispívá k dobrému jménu společnosti Hobbytec

PŘEDPOKLADY PRO VÝKON PRACOVNÍ POZICE:

  • Ukončené SŠ/VŠ vzdělání
  • Alespoň 1 rok zkušeností s reklamačním nebo obdobným řízením výhodou
  • Smysl pro techniku, organizační schopnosti
  • Dynamická a motivovaná osobnost s orientací na úspěch
  • Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Časová i úkolová flexibilita, systematičnost
  • Orientace v problematice reklamací
  • Pokročilá znalost práce na PC (balík Office apod.)

Místo výkonu práce: Poděbrady

Mám zájem o tuto pozici

    Souhlasím se zpracováním osobních údajů
    Více o zpracování osobních údajů