ÚČEL PRÁCE:
Účelem této pozice je bezproblémové zajištění chodu reklamačního oddělení včetně profesionální komunikace s koncovými zákazníky a zajištění evidence dokumentů týkající se reklamací.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Evidence všech reklamací a dodělávek v interních systémech
- Aktualizace potřebných dat v interních systémech
- Administrativní podpora Reklamačního technika
- Efektivní plánování termínů oprav – koordinace montážních skupin, které jsou k dispozici, a to včetně plánování tras s ohledem na efektivitu
- Úzká spolupráce s oddělením nákupu a přípravy výroby při zajišťování potřebného materiálu
- Zodpovědnost za dodržování všech termínů souvisejících s průběhem reklamačního řízení
- Administrativní kompletace každého případu včetně zajišťování kompletní dokumentace (fotodokumentace, předávací protokoly, reklamační listy apod.)
- Evidence „dodělávek“ v interních systémech a veškerá administrace s dodělávkami spojená
- Kompletace případů v interním systému/mech
- Komunikace se zákazníky týkající se reklamací a dodělávek
- Reporting související reklamačními procesy a dodělávkami.
- Kvalita a aktuálnost dat v ERP
- Aktivní spolupráce se všemi dotčenými odděleními na prevenci vzniku reklamací a dodělávek
VŠEOBECNÁ ČÁST:
- Efektivně využívá všechny svěřené zdroje (finanční, technické, informační, časové i lidské), stará se řádně o svěřené hodnoty.
- Dodržuje zákonné předpisy v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, požární ochrany, ochrany dat, ochrany svěřených prostředků, ochrany životního prostředí.
- Dodržuje všeobecně závazné právní předpisy, interní předpisy a doporučené postupy.
- Podílí se na svém odborném a osobnostním rozvoji v oblastech relevantních náplni pracovního místa za účelem zvýšení efektivity práce, získané poznatky sdílí s kolegy.
- Svým přístupem ke svěřené práci přispívá k dobrému jménu společnosti Hobbytec
PŘEDPOKLADY PRO VÝKON PRACOVNÍ POZICE:
- Ukončené SŠ/VŠ vzdělání
- Alespoň 1 rok zkušeností s reklamačním nebo obdobným řízením výhodou
- Smysl pro techniku, organizační schopnosti
- Dynamická a motivovaná osobnost s orientací na úspěch
- Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
- Časová i úkolová flexibilita, systematičnost
- Orientace v problematice reklamací
- Pokročilá znalost práce na PC (balík Office apod.)
Místo výkonu práce: Poděbrady