Asistentka obchodu a recepce

  • Příprava podkladů pro jednotlivé zakázky
  • Komunikace se zákazníky – zjišťování potřebných informací
  • Přidělování zakázek obchodníkům
  • Administrace interní databáze
  • Spolupráce při přípravě reportů
  • Plánování zaměřování jednotlivých zakázek
  • Zodpovědnost za běžný chod recepce – návštěvy, příchozí / odchozí pošta
  • Zajišťování případného občerstvení, starost o kuchyňku…..

Předpoklady:

  • Budeme rádi, když se na Vás budeme moci spolehnout a nebude vám chybět zodpovědnost a samostatnost
  • Aktivní znalost práce na počítači
  • Velmi dobré komunikační schopnosti
  • Technické myšlení / zdatnost výhodou
  • Komunikativní znalost AJ výhodou, nikoliv podmínkou

Nabízíme:

  • Velmi dobré platové ohodnocení
  • Spolupráci na HPP
  • Přátelský kolektiv rodinné dynamicky se rozvíjející společnosti

Místo výkonu práce: Všechromy, exit 15, dálnice D1 – cca 10 minut autem od Chodova

Mám zájem o tuto pozici

    Souhlasím se zpracováním osobních údajů
    Více o zpracování osobních údajů