Administrativní pracovník/ce Výroby

 ÚČEL PRÁCE:

Účelem této pozice je zajištění bezproblémového chodu oběhu dokumentů ve výrobě společně s aktualizací dat v interních systémech CRM a TPV týkající se příjmu, výdeje a inventury zboží a materiálu..

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Odpovědnost za správně zadaná data k zakázkám týkající se výrobní části
  • Aktualizace dat týkající se příjmů zboží u jednotlivých zakázek
  • Příprava podkladů pro montážní party – tisk a kompletace
  • Administrativní podpora oddělení Výroby
  • Aktualizace dat u jednotlivých zakázek v interních systémech
  • Komunikace s ostatními odděleními společnosti – obchod, montáže
  • Aktualizace databáze výrobků a materiálu v interních systémech
  • Administrace interního toku zboží a materiálu
  • Systémové vytváření objednávek pro externí dodavatele

VŠEOBECNÁ ČÁST:

  • Efektivně využívá všechny svěřené zdroje (finanční, technické, informační, časové i lidské), stará se řádně o svěřené hodnoty.
  • Dodržuje zákonné předpisy v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, požární ochrany, ochrany dat, ochrany svěřených prostředků, ochrany životního prostředí.
  • Dodržuje všeobecně závazné právní předpisy, interní předpisy a doporučené postupy.
  • Podílí se na svém odborném a osobnostním rozvoji v oblastech relevantních náplni pracovního místa za účelem zvýšení efektivity práce, získané poznatky sdílí s kolegy.
  • Svým přístupem ke svěřené práci přispívá k dobrému jménu společnosti Hobbytec 

PŘEDPOKLADY PRO VÝKON PRACOVNÍ POZICE:

  • Ukončené SŠ vzdělání
  • Vhodné i pro absolventa
  • Základní orientace v kancelářských programech typu Excel a Word
  • Znalost databází a jejich struktury velkou výhodou
  • Motivace k neustálému zlepšování
  • Schopnost učení se novým věcem a činnostem
  • Časová i úkolová flexibilita
  • Pečlivost
  • Dotahování věcí do konce

Místo výkonu práce: Bílkova 87, Poděbrady

Mám zájem o tuto pozici

    Souhlasím se zpracováním osobních údajů
    Více o zpracování osobních údajů