ÚČEL PRÁCE:
Účelem této pozice je zajištění bezproblémového chodu oběhu dokumentů ve výrobě společně s aktualizací dat v interním CRM týkající se příjmu zboží a zakázek.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Odpovědnost za správně zadaná data k zakázkám týkající se výrobní části
- Aktualizace dat týkající se příjmů zboží u jednotlivých zakázek
- Příprava podkladů pro montážní party – tisk a kompletace
- Administrativní podpora oddělení Výroby
- Aktualizace dat u jednotlivých zakázek v interních systémech
- Komunikace s ostatními odděleními společnosti – obchod, montáže
VŠEOBECNÁ ČÁST:
- Efektivně využívá všechny svěřené zdroje (finanční, technické, informační, časové i lidské), stará se řádně o svěřené hodnoty.
- Dodržuje zákonné předpisy v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, požární ochrany, ochrany dat, ochrany svěřených prostředků, ochrany životního prostředí.
- Dodržuje všeobecně závazné právní předpisy, interní předpisy a doporučené postupy.
- Podílí se na svém odborném a osobnostním rozvoji v oblastech relevantních náplni pracovního místa za účelem zvýšení efektivity práce, získané poznatky sdílí s kolegy.
- Svým přístupem ke svěřené práci přispívá k dobrému jménu společnosti Hobbytec
PŘEDPOKLADY PRO VÝKON PRACOVNÍ POZICE:
- Ukončené SŠ vzdělání
- Vhodné i pro absolventa
- Základní orientace v kancelářských programech typu Excel a Word
- Motivace k neustálému zlepšování
- Schopnost učení se novým věcem a činnostem
- Časová i úkolová flexibilita
Místo výkonu práce: Bílkova 87, Poděbrady